Friday, April 25, 2008

Minggu Kesebelas

Pada Minggu ini, saya mengajar seperti biasa dan merelief beberapa buah kelas. Bagi PE Rendah Bawah saya mengajar Pergerakan Asas (Lokomotor) iaitu merangkak dan berjalan seperti ketam. Manakala bagi PE Rendah Atas saya mengajar mereka kemahiran Olahraga iaitu Melempar Cakera. Pada hari Isnin petang, saya dan Megawati diarahkan untuk menolong beberapa orang cikgu mempotocopi kertas soalan bagi Kem Motivasi Sekolah-sekolah Daerah Belait di Jabatan Sekolah-Sekolah (Sekolah Rendah Muhammad Alam, Seria).

Pada minggu ini saya diarahkan untuk membantu beberapa orang guru untuk melatih beberapa orang murid yang menyertai acara padang. Pada hari Ahad, kami semua ditugaskan untuk menjadi Guru Pengawas bagi Kejohanan Olahraga Sekolah-Sekolah Rendah Kerajaan dan Bahagian Pendidikan Swasta Daerah Belait 2008 pada pukul 7.30 pagi di Kompleks Sukan Mumong.






No comments: