Friday, March 14, 2008

Minggu Kelima

Pada minggu ini, saya mengajar seperti biasa seperti mingu-minggu sebelum peperiksaan. Cuma sebelah petang pada hari rabu, Saya, Megawati dan Sarena ditugaskan untuk menolong guru-guru sekolah ini membersihkan stor dewan dan dewan sekolah. Pada 12/03/2008, saya diarahkan untuk men'relief' Pra B pada pukul 11.30 - 12.00 tenghari kerana Pra sekolah balik pada jam 12.00 tengahari. Begitu juga pada 15/03/2008, saya diarahkan untuk me'relief' darjah 4C pada pukul 11.30 - 12.00 tengahari. Pada setiap pagi sabtu, saya akan bermain netball dengan guru-guru sekolah ini berlawan dengan murid-murid perempuan yang sudah terpilih untuk mewakili sekolah dalam perlawanan bola jaring bagi Daerah Belait pada bulan akan datang.

1 comment:

asmadi said...

keep up the good work and do offer help to the school whenever you can!